hur gick nu detta



här blev det inte mycket skrivet märkte jag. jag har haft FULLT upp minst sagt. idag är iallafall new york fashionweek över och jag tar mitt pick och pack och drar vidare till paris! jag ska försöka uppdatera lite mer i paris, där brukar det finnas lite mer tid till sånt. jag åker antagligen även till milano om några dagar för att göra fashionweek och sedan tillbaka till paris igen. åtekommer om detta.

sitter just nu på starbucks och har avskedsfrukost med julia, kommer sakna dig hjärtat! några andra som jag saknar är mina fina vänner hemma i sverige och inte minst min familj. jag tänker mycket på er ska ni veta, ibland är det tanken på att jag har er därhemma som gör att jag orkar hålla på med det jag gör, även när det är som svårast.

är det någon som vill ses så kan jag ju meddela att det faktist finns en chans, den 8:e oktober kommer jag hem över helgen, den 12:e åker jag igen, då är det tokyo som är destinationen, där blir jag i två månader. men alltså, planera ingenting den dära helgen är ni snälla!!!!

igår ringde min kära mor och hade trevliga nyheter. eftersom att jag jobbat sedan jag tog studenten och kommer att fortsätta med detta fram tills mitten av december när jag kommer hem från japan, så var det helt underbart att höra att en familjeSEMESTER är inbokad i egypten, direkt när jag kommer hem från japan. all inclusive is the shit, jag ska inte ens ta med mig min dator. planen är att göra så lite som möjligt de 8 dagarna jag är där, bara tanken på att det faktist är tillåtet, det är lycka!







HIT ÅKER JAG MED FAMILJEN

Kommentarer
Postat av: Emma

Då har du banne mig gjort dig förtjänt av semester :-)) Keep up the good spirit :-)

2010-09-18 @ 09:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0