ändrade planer är inte min grej



sitter i vackra jardin des tuileries och äter färska jordgubbar i ett försök till att muntra upp mig själv. min grymma plan om att åka hem en helg i oktober sprack precis när min bokare ringer och säger att jag måste åka direkt från paris till japan. jag hade nog aldrig sett fram såhär mycket mot att få komma hem till min lilla ö, pussa på hunden, äta mammas oslagbara husmanskost, umgås med familjen och bara få vara. för ett par dagar. men livet går väl inte under för detta. jag har ju en härlig semester att se fram emot i december. tur är iallafall att jag får träffa mor och syster snart, annars kan vi nog börja prata om att livet hade gått under....

jag blev nyss klar hos frisören, fick min utväxt fixad och slingor. om någon skulle vilja veta alltså. innan detta var på på lunchdejt med min bokare, vi åt italienskt på en mysig uteservering. jag är så glad att jag har honom, han är en av de människorna som stöttar mig i vått och torrt och han får mig jämt på bra humör, och tro mig, det behövs när när man har såna humörsvängningar som jag...


här kan man va


och här kan man va

Kommentarer
Postat av: Caroline Gollungberg

Så himla kul att du bloggar Isabella. Man undrar ju vad du sysslar med nu ute i vida världen. Läser vartenda inlägg! Kram Carro

2010-09-24 @ 22:40:24
URL: http://modeslav.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0