update



har väl varit lite dålig på det här med att blogga det senaste... inte mycket har hänt sedan sist, jag har mest jobbat och sovit. igår hade jag en grym fotografering. fotade för ELLE, inget smink och ingen hårstyling....... det enda jag hade på min kropp var babyolja. och det var inte i lagoma mängder utan jag droppade babyolja, från håret ner till tårna. men det var roligt, vi fotade fram till 2 på natten, drack en och annan corona för att hålla energin uppe. nu ska jag springa iväg på castings



babyoil

Kommentarer
Postat av: Marco Zanella

girl you look sick.

Are u still so thin as in this photo? eat something please.

Do u remember u told me u would have come to Rome for a festival? come to Florence for a concert.

Isabella Zanella? marry me.

2011-05-17 @ 23:42:34
URL: http://www.miamilan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0