the other guys

igår gjorde jag mindre än jag någonsin gjort i hela mitt liv. låg i sängen med min dator ifrån morgonen till kvällen, gick upp 4 gånger. första gången till ytterdörren för att ta emot maten jag hade beställt, andra gången för att kissa, tredje gången för att hämta min burk med jordnötssmör i köket, fjärde gången för att kissa, igen.

men jag klandrar inte mig själv för detta. ibland behöver man en dag av lugn. man vill ju inte bli utbränd och förtidspensionär eller något sådant.

idag har jag gjort desto mer, har varit på två castingar, en sväng på modellounge, på yoga och på bio. fick två biljetter till förhandsvisningen till "the other guys", fick med mig min rumskompis. filmen var bra men jag höll på att få ett utbrott på damen som satt bakom mig. hon skrattade K O N S T A N T under hela filmen, från och med det att första till sista ordet var sagt. och hon var inte heller diskret, det lät som att hon häll på att kollapsa av andnöd. kul när andra har roligt, till en viss gräns. jag fick till och med hålla för mina öron då och då. ska det va så?????

nog om detta. ikväll skulle jag egentigen ut på middag och lite party men jag tänkte om, ska jobba imorgon klockan 10.00 och om jag känner mig själv allt för väl för att kunna säga att jag skulle kunna gå hem i tid ikväll, därför stannar jag hemma och bestämde mig för att lära mig franska, helt spontant. så här sitter jag och pluggar för fullt. imorgon blir det gansevoort hotel efter jobbet för lite massage och poolbad, det är man värd på fredagar tycker jag.

en grej till bara! när jag var ute och åt för några dagar sedan så satt det en kille vid bordet brevid vårt, jag kunde inte sluta titta på han för jag kännde igen han men kunde inte placera honom. efter ycket funderande nu i efterhand så kom jag nyss på att jag känner igen han från ett dataspel jag spelade i yngre dar, nämligen tony hawk. (skateboardåkare för er som inte vet). dom har verkligen lyckats med animeringen i det där spelet må jag säga.
god natt!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0