sovasovasängsäng



jag är helt slut. jobbade hela natten igår, fotade på fifth avenue, bland fulla människor, lysande skyltar och en och annan uteliggare. gick hem och sov ett par timmar för att imorse gå och jobba ytterligare 10 timmar. nu är jag hemma och njuter av att bara vara. ska sova snart. måste äta upp mina jordnötter först bara, och kolla klart på top model. imorgon åker jag till brooklyn för att jobba, ska fota med en fotograf jag verkligen beundrar, david armstrong. så det ska bli spännande. jag är dålig på att ta bilder men idag tog jag några på jobbet, jättetråkiga dessvärre såg jag nu.



inget jobb utan kaffe



at vogue office



at vogue office

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0