ojdå



nu var det visst ett tag sedan jag skrev här i min otroligt spännande blogg. jag har varit ganska upptagen det senast och har inte tagit mig tid till att ta mig tid att skriva helt enkelt. jag har jobbat väldigt mycket det senaste. jag har haft turen att jobba med några väldigt duktiga och inspirerande människor, det har varit trevligt. men nu ska jag ju inte försöka framställa mig själv som någon slags ängel som jobbar 24/7, visst har jag väl unnat mig en och annan rolighet. det har blivit många sena kvällar med glada människor, goda drinkar och alldeles för mycket sushi på min tallrik.

jag kom nyss hem från jobbet och ikväll blir det inga glada människor och inte heller någon sushi på min tallrik, istället blir det film i min säng med endast jordnötter som sällskap. jag laddade precis ner filmen "bröderna karlsson", kände att lite svenskt skulle sitta fint just nu. på tal om svenskt så kommer min underbaraste julia hit imorgon, detta är lycka!!! hon var här i början av sommaren men åkten hem juli/augusti för semester, men nu är hon back on track och imorgon kväll anländer hon. då blir det nog jag och hon på ett sushihak om jag känner oss rätt.

nej nu blir det film oh sen är det löggdax. imorgon är det jag som går upp med tuppen(innan tuppen?) kl. (6am!!!) för att plåta med fotografen nigel barker, han känner väl alla till ifrån topmodel kan jag tro? det blir kul. eller det vet jag ju inte än förresten.

på återseende



spenderade min lediga söndag i bryant park



 och det var jag inte ensam om att göra...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med Nigel? :D

2010-09-03 @ 13:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0