idag är det torsdag



har inte alltför mycket spännande på hjärtat. igår jobbade jag för vera wang. idag har jag väl inte gjort så mycket vettigt. mest slappat. OCH pluggat. jag läser på distans för den som inte visste, och har slutprov i helgen. så jag förenade nytta med nöje och tog med mig mina böcker, köpte med mig en sushibox, åkte till chelsea, satte mig i skuggan, på gräset och pluggade och hade det bra. imorgon ska jag plåta en lookbook från 9-5. nu sitter jag och kollar på en dokumentär om courtney love på tv. fick nyss reda på att jag måste flytta IGEN, bara 5 gator härifrån. men ändå. så om en vecka byter jag alltså lägenhet igen. på måndag börjar castingarna för fashionweek, det innebär att från och med måndag 23 augusti till och med torsdag 7 oktober kommer stressen finnas i min kropp 24 timmar om dygnet, det kommer inte bli många timmar sömn, det kommer mycket spring, fram och tillbaka genom städerna, många flygresor, men framför allt, massa kul.



view of jersey




Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att blogga under den tiden! För vi gillar detta! ;)

2010-08-21 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0