last night

idag mår jag som förtjänat antar jag. detta försöker jag desperat bota med mitt nyinköpta "hazelnut & cinnamon" kaffe. och en burk med jordnötssmör på det. igår åt jag min senaste middag någonsin. klockan var inte mindre än 12 när vi anlände till restaurangen, åt till kl 1 och sen gick vi till en klubb brevid för vodkashots och dans. min kompis blev trött innan mig och tog en taxi, hon hade glömt sina nycklar hemma så jag lånade henne mina. det var ju inga problem tänkte jag. klockan 4 lämnar vi andra klubben och jag åker hem, vår doorman är där till 4am och efter det behövar man ju nyklar för att ens komma in i byggnaden. NU till problemet, min kära vän har somnat och vaknar inte när jag ringer. det är inte ofta man ser mig så arg som jag var just den stunden. kissnödig var jag också. det slutade med att jag sov hos en vän i soho. nu är jag iallafall hemma och i säkert förvar (pusta ut mamma!). grymt rolig kväll trots allt.

nu ska jag ta en lite nap eftersom att det inte blev mycket sömn inatt. sen blir det lite modellounge häng. jag lär ju inte bli utbränd denna sommaren iallafall....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0