hemlös

idag är det kaos. kl 10 i morse flyttade jag till min nya lägenhet, jag var beredd på att den var omöblerad och att möbler skulle komma under dagen men jag var INTE beredd på att det skulle uppstå "problem" så att lastbilen med b.la min säng kanske inte kan komma idag. vart ska jag bo inatt???? bor för tillfället på starbucks. starbucks kan man alltid lita på, öppet för jämnan och kaffet smakar alltid lika bra. men att övernatta här, det skulle bli något nytt.

jag fick en smärre chock nyss när en bil stannade här utanför och 50 paparazzi kommer springande från alla håll. ut ur bilen kliver en skådespelerska som jag pinsamt nog inte kommer ihåg namnet på... hon skulle köpa kaffe. i mitt tillfälliga hem.

nu ska jag visa er hur lik min vän hanna är en av mina absoluta favoriter; di leva!!




.




Kommentarer
Postat av: Hanna

För första gången i livet får jag erkänna att en liten iten likhet kan skymtas.... Skrattar ihjäl mig.

2010-08-03 @ 21:19:38
URL: http://hannamaertha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0