de ska va gött å leva



kom precis hem ifrån dagens plåtning. vi fotade på hilton hotellets rooftop, det stället hade inte suttit fel att ha som sin altan eller något. det var ett grymt team, vi dansade, skrattade och hade trevligt. dagen avslutades med barbeque och skumpa, dagar som denna gillar jag mitt jobb.

nu slappar jag i min säng till tonerna av bo kaspers orkester och aircondition som går på högvarv. ikväll blir det nog middag och kalas. imorgon jobb på morgonen och sedan drar jag och min roomie till coney island för lite bad, mitt första dopp i havet för den här sommaren. känns dåligt. ska ta lite bilder imorgon, är lite dålig på det.



dagens vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0