blueberry



ååååååååååååå vad jag e glad. fick minst sagt panik när jag märkte att mitt batteri till datorn inte laddades när jag satte i laddaren. jag ägnade därför hela min eftermiddag åt att springa runt i olika elektronikaffärer för att leta efter en ny laddare, utan resultat..... jag åkte hem, provade annu en gång att sätta i laddaren, och tro det eller ej med nu fungerar det. vilken lättnad! det måste vara den bästa känslan som finns, plötslig händer det, när man tror att det är kört. som när man tror att man tappat bort sin mobil och hittar den precis när man gett upp.
detta firar jag med att SATC och lite blåbär. köpte ett kilo idag för jag kollade på en film igår där som köpte ett kilo blåbär, det såg så gott ut.

med tanke på omständigheterna så blev det inget coney island idag, det blev elektonikaffärer istället. nästan lika bra. imorgon går jag upp emd tuppen för att gå på yoga, efter det massage och efter det gör jag ett nytt försök med coney island. på kvällen har jag en "nattplåtning", ska fota ute på gatorna. mitt i natten, det blir intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0